Buttons/pagina's

    

vrijdag 6 oktober 2017

Candy time - op naar de 500 volgers!


De Candy is gesloten meedoen kan vanaf nu niet meer.
Om 20:30 uur maak ik de winnaar/winnares bekend!
____________________________________________________

Bloggen doe ik sinds een jaar of 4... en ik vind het nog steeds onwijs leuk om mijn werkstukken hier met jullie te delen. De teller met het aantal volgers gaat nog steeds omhoog en ik zag dat we richting de 500 gaan. Een mijlpaal natuurlijk, dus hoogste tijd voor een feestelijke CANDY!!


In de Candy zit het onderstaande... een mooi pakket toch?!

Creatables LR0487 - Lots of stars
Glitterpaper CA3104 - Snowpaper
Design Folder extra DF3440 - Snow and Ice crystals
Diamond gems JU0953 - Light & dark silver
Knipvel EWK1252 - Winter dream - pink
Knipvel EWK1253 - Winter dream - blue
Paper flowers RB2244 - Rose white
Pearls CA3132 - Pearls white
Pretty Papers bloc PK9150 - Winter dream
Silk lace JU0915 - Off white
Vintage lace JU0924 - Tule white

Kans maken op deze Candy? Meedoen gaat als volgt:

- Om te beginnen moet je natuurlijk volger zijn/of worden van mijn blog (ben, wil of kun je dit niet worden... kun je dus helaas niet meedoen)
- Wanneer je ook een eigen blog hebt zou ik het leuk vinden wanneer je deze Candy in de sidebar van je eigen blog wilt plaatsen en hem teruglinkt naar dit bericht
- Laat een reactie achter onder dit bericht
- Meedoen kan tot we bij de 500 volgers zijn of tot en met zondag 29 oktober
- Wanneer er 500 volgers zijn ga ik de Candy verloten, wanneer dit voor 29 oktober niet het geval is maak ik uiterlijk op woensdag 1 november de winnaar/winnares bekend. Het is natuurlijk wel zo leuk om nog met de materialen aan de slag te kunnen voor de kerstkaarten van dit jaar!

Rest mij nog jullie heel hartelijk te danken voor alle interesse en alle lieve berichtjes (!! die ik echt allemaal stuk-voor-stuk met veel plezier heb gelezen !!) van de afgelopen jaren.
OP NAAR DE 500!
Doen jullie allemaal mee?

Lieve groetjes,

85 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke candy geef je weg ter ere van je aanstaande mijlpaal.
    500 volgers moet toch wel lukken ;-) jou kaarten zijn altijd prachtig,
    ik geniet er elke keer weer van.
    Ik heb de candy op mijn blog gezet.
    Succes...hopelijk gaat het je gauw lukken...500 volgers !!!

    Groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oohh, wat een leuke Candy!
    Ik zet het op mijn blogje en hoop dat je snel de 500 volgers gaat halen.
    Je maakt altijd beauties van kaartjes, dus dat moet toch lukken lijkt me.
    Lieve groetjes Crealientje.
    Succes!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuke Candy en ik doe graag mee!
    Heb zelf geen blog om hem te delen!
    In ieder geval gefeliciteerd met zoveel volgers!
    Ik kijk hier graag om ideeen op te doen!
    Groetjes Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super Marleen! Zoveel volgers al en terecht hoor! Je kaartjes/creaties zijn prachtig!
    Ik heb hem al op mijn blog gezet....
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, bijna 500 volgers! Wat een mijlpaal, ontzettend leuk! Maar ja, je maakt ook wel hele mooie kaarten!
    ik doe graag mee met de candy en zet hem op mijn blog.

    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook ik doe gezellig mee Marleen...wat een gave candy!
    Zet je graag in mijn sidebar en gun je snel de 500 volgers!!! succes!!!
    Gerie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Marleen wat een supergave candy, zal het in de sidebar zetten, 500 volgers dat zijn er heel wat, je laat ons ook heel wat creaties bewonderen...ga zo door...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou 500 is een hele mijlpaal inderdaad, dat ga ik noooooit halen!
    Maar ja jij maakt natuurlijk wel supermooie creaties dus verdiend!
    De Candy is echt superleuk en lief dat je dit doet!
    Ik heb je Candy gedeeld op m'n blogje en hoop zo bij te dragen om je mijlpaal te verhogen maar ik denk dat mijn volgers allang jouw mooie creaties volgen! Fijne avond alvast en lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een leuke candy Marleen. Op naar de 500 volgers ! Altijd leuke en mooie kaarten die je plaatst en handige tips of tutorials.
    groetjes,
    Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, Marleen ich gratuliere zu dieser stolzen Zahl, gerne mache ich mit bei diesen tollen Canndy. Habe es auch in meine Sidebar gestellt
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wonderful candy. Thanks for the chance to win.
    Love your beautiful cards.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik wil ook graag een gokje wagen om je gave candy te winnen. Het zal je vast lukken om 500 volgers te krijgen. We duimen er in ieder geval voor. Succes!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een grote Candy, daar kan de winnaar hele mooie kaarten mee maken.
    Helaas lukt het me nog niet om iets in een sidebar te plaatsen op me blog. (ja bloggen is geen kaartjes maken ) hahaha :)
    groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Natuurlijk heb je zoveel volgers, wij vinden het allemaal leuk om jouw creaties te bewonderen! Erg tof dat je elke keer weer iets origineels weet te verzinnen en ons (en misschien ook wel jezelf, hihi) weet te verrassen met gave werkstukken. En wat een gave candy, lief dat je zo'n groot cadeau gaat weggeven. Ik waag graag een gokje!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou wat een super de sup
    Leuk pakket ga je weggeven. Ik doe graag mee. Een heel leuk idee deze candy voor 500 volgers . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Congratulations for getting so close to 500 followers! I always enjoy seeing your posts and your lovely creations! I am already a follower! Thanks for the chance to win some fabulous blog candy!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een gave Candy Marleen....je hebt een mooi pakketje gemaakt!
    Daar doe ik heel graag aan mee.....volgen doe ik je al heel lang.
    Ik zet de afbeelding in mijn sidebar.
    Groetjes......veel succes en bedankt voor deze kans,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Woooow Marleen wat een super mooi pakketje ga je verloten...een geweldig leuke candy
    Ik kan je niet aan meer volgers helpen ...want ik volg je al heel lang...en kom met regelmaat naar je prachtige creatieve uitspattingen een kijkje nemen
    Maar het zal heus niet lang duren om 500 volgers te hebben...succes ermee
    Ik zet deze natuurlijk eerst in mijn sidebar...
    lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Marleen,
    Geweldig deze candy,helaas krijg je er geen nieuwe volger bij want ik ben al volger vanaf je eerste begin.En ik doe graag mee. Je maakt zoveel schitterende kaarten en daar kom ik graag naar kijken en doe veel inspiratie op. Vooral bij nieuwe mallen, wat kun je er allemaal mee en jij laat dan schitterende ideetjes zien.
    Ik wens je veel succes met het bereiken van de 500 volgers .
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nou ik hoop dat je gauw 500 volgers hebt, een super prijs. Wat een mooie en bijzondere wereld is dat bloggen toch. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik doe zeker mee, geweldig pakket heb je samengesteld. Ik zal je candy met veel plezier in mijn sidebar zetten 😁

    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw! Bijna 500 volgers. Helemaal super gefeliciteerd. Ik volg jou met heel veel plezier, wat een mooie creaties maak jij elke keer weer.
    Dankjewel voor de kans op deze super gave candy. Ik heb hem gedeeld!
    Op naar de 500!! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw bijna 500 volgers in vier jaar ! Dat is een hele groep ! Proficiat. Je maakt dan ook prachtige creaties en die patroontjes die je ontwerpt ! Dikke pluim ! Natuurlijk doe ik graag mee met je candy ! Bedankt voor de kans, groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wowwww, bijna 500 volgers, wat een mijlpaal. Dat zijn er aardig wat. Gefeliciteerd.
    Wat leuk dat je een Candy gaat verloten, ik doe graag mee. Ik ga hem gelijk op mijn blog plaatsen.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. goh marleen super hoor bijna al 500 volgers ik hoop dat het je gaat lukken
    natuurlijk komt de candy op mijn blog te staan
    leuk hoor ik doe graag mee
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Jouw volger worden was ik al van plan en met deze toffe candy doe ik het dan ook meteen.Een blog heb ik nog niet,maar dat gaat er vast binnenkort komen.Al heel wat van je prachtige creaties gepind voor Pinterest. Ga nog heel lang door met creëren,op naar je 500 volgers!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leuke candy geef je weg! Heel leuk dat je al bijna 500 volgers hebt.
    Ik doe graag mee met je candy en heb die op mijn blog geplaatst.
    Groetjes Ina.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. woow! Bijna 500 volgers! kan ook niet anders met zulke leuke kaarten je brengt me steeds weer op ideeen,

    Liefs, Desiree

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Heel mooie candy!! Super zeg dat je dit weg gaat geven.
    Ik vind 500 volgers wel ontzteted veel. Hoop dat je die gaat halen voor eind oktober!
    Ik zet hem in mijn zijbalk op mijn blog.
    Succes!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  30. 500 volgers ga jij zeker halen, je maakt prachtige kaarten en creaties.
    Ik geniet elke keer als er weer iets voorbij komt, ga zo door.
    Ook de candy is heel mooi, leuk dat je dit weggeeft.
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat leuk dat je bijna 500 volgers hebt. 500 volgers ga je zeker snel halen.
    Je kaarten zijn altijd erg mooi en inspirerend.
    Ik doe graag mee met deze mooie candy en heb hem op mijn blog geplaats.

    Groetjes Lonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wow, bijna 500 volgers. Wat veel, maar zeker verdiend. Iedere keer weer mooie kaarten en patronen. Je blog is dus een bron van inspiratie voor velen.
    Ik doe graag mee met je candy.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Marleen, ik wist niet dat je een blog hebt. Je kaarten zie ik wel altijd op FB.
    En ze zijn mooi en leuk!
    Dus ik ben volger geworden en je bent al bijna bij de 500!!
    Dat moet dan toch lukken. De candy vind ik super! Dus ik doe graag mee en succes ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Super, wat een leuke candy en wat geweldig dat je onderweg bent naar de 500 volgers. Ik hoop dat je ze vlug haalt want je prachtige creatie's verdienen het om gezien te worden. Ik heb je candy op mijn tijdlijn gezet, ben al volger.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Geweldig dat je naar de 500 volgers gaat en leuk dat je weer een candy uitlooft! Ik zal de candy ook op mijn tijdlijn zetten, ben al heel lang volger. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wauw Marleen,
    Wat ga je hard met je volgers!
    GAAF en gefeliciteerd alvast want je gaat die 500 echt bereiken binnenkort.
    Wat leuk dat je ene candy verloot.
    Ik doe graag mee en plaats hem op mijn blog.
    Lieve groet,
    Linda T

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Dat is zeker een leuk idee Marleen en een mooie Candy heb je bij elkaar gezocht. Ik doe graag mee.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Blog ik al langer dan jou Marleen? Sjee...dat had ik nooit verwacht/gedacht. Gefeliciteerd met je 4 jarig blogjubileum. Ik ga je candy ook op mijn blog delen en doe graag mee.

    Btw..mijn eerste berichten heb ik gewist en gewist...omdat ik ze uiteindelijk niet mooi vond. Ben toen ergens eind febr 2014 weer begonnen met creaties te plaatsen. Erg leuk.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  39. 500 volgers!! Dat zijn 500 mensen die steeds weer genieten van de mooie dingen die je maakt.
    Ik doe graag mee met de candy.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Je bent er weer een stapje dichterbij! Ik keek al geregeld op je blog, maar zag ineens dat ik me nog nooit als volger heb gemeld :-) bij deze dus.
    Ik loot graag mee! En van harte gefeliciteerd met zoveel volgers van je mooie kaarten!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Congratulations for getting so many followers and thanks for the chance to win your wonderful candy. I shared it on my sidebar.
    Groetjes, Valerija

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hoi Marleen, eindelijk gelukt om me aan te melden. Moest iets aanpassen maar het lukte. Zo blijf ik op de hoogte.
    Groetjes Greta

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een leuke candy! Ik doe graag mee, dus op naar die 500 volgers.
    Groetje Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Congratulations for the many followers on your blog. You do so many wonderful cards. Im from Sweden and I dont understand everything i Dutch. But a few words.
    Thanks for letting everyone as a chance to be a winner in this wonderful gift.
    A big hug to you. From me Lise-lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat een super leuke Candy Marleen !
    Doe hier graag aan mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wauw alweer bijna 500 volgers! En wat een superleuke candy heb je daarvoor samengesteld. Volgen deed ik je al en ik ga dat cker blijven doen want je maakt fantastisch mooie kaarten.
    groetjes Myrthe

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Hi, I am a new follower and your candy picture is on my sidebar. Love your blog. Hugz https://craftynomad.blogspot.no/

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Congrats on nearly 500 followers! Not far to go to get there! I am a long-time follower and always look forward to seeing your beautiful creations! Thanks for the chance to win your fabulous prize!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Hey Marleen, wauw bijna 500 volgers, dat is toch super! Wij zijn zo'n beetje tegelijk begonnen en jij hebt het bloggen echt omarmd. Leuk om dat te zien en je kaartjes zijn ook altijd leuk, grappig en mooi! En af en toe een hele mooie kers op de taart met Marianne Design en wat er verder allemaal op je pad komt. Die 500 volgers gaan er komen en hopelijk nog veel meer! Lieve groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Ik zie dat je volgersteller ondertussen op 473 staat, de 500 lonkt!
    Lief van je om een candy te verloten ! Leuk wat jij in die korte tijd al allemaal verwezenlijkt hebt!
    Hopelijk gebeurt er mettertijd ook nog iets met je mooie tekenwerk!
    Lieve groetjes
    en tot volgend weekend, dan zie ik je vast in Spijkenisse!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Heel mooi pakket! Ik doe graag mee. Op naar de 500, wauwie!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Wat een leuke candy Marleen. Hij staat in mijn sitebar hoor.
    Kijk altijd met plezier naar je creaties zowel op je blog als bij demo's en doe dan altijd weer ideetjes op. Bedankt voor de inspiratie en ga zo door, op naar de 500 volgers!

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Super leuke candy en wat geweldig, bijna 500 volgers.
    Je creaties zijn ook super om naar te kijken. Ik waag ook een gokje.
    Succes

    BeantwoordenVerwijderen
  54. heel leuk pakket! ik doe heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Super mooi pakket. Doe graag inspiratie op en doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Marianne Minnoye6 oktober 2017 om 10:45

    Leuk!������ En op naar de 1000

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Ben ook volger geworden van je blog, maar was al heel lang een niet officiele volger.
    Ben echt fan van je kaartjes en creaties.

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Ik ben al een tijd volger van je blog en wil graag met deze mooi candy meedoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Whooohoooo ik doe graag mee en gefeliciteerd alvast

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Ik ben al 'n hele poos volkeren loot heel graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  61. ik doe heel graag mee met de verloting!

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Doe graag mee, volg je blog al langer!

    BeantwoordenVerwijderen
  63. ooh wat een leuke prijs.. ik kende je blog dus niet maar nu ben ik volger.. mis ik niets meer

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Super leuke actie heb geen blog maar ben wel volger.

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Super leuk dat je dit doet. Volger was ik al, maar helaas kom ik de laatste tijd weinig toe aan het bloggen en kaarten maken. Ik zou graag dit op mijn blog zetten maar weet niet hoe dat moet met mijn mobiel en ben nu niet bij mijn computer.
    Groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Super leuke actie. Heb geen blog maar ben wel volger. Geweldige kaarten en gebruik ze heel vaak als voorbeeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Leuke actie Marleen, doe graag mee ik haal veel feedback uit jouw kaarten ze zijn zo gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Heel leuk Marleen. Ik kijk altijd uit naarje nieuwste en prachtige creaties.

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Alvast gefeliciteerd!
    Heb zelf geen blog maar ben wel volger
    Creatieve groetjes,
    Han Brakelé

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Nr 499 ben ik als volger ☺, nog 1 Marleen!

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Wat gaaf 500 volgers. Ik ben al volger want kan alleen volgen opheffen.
    Vind de give-away geweldig en wil het graag winnen.
    Succes allemaal.
    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Minke van Hijum-van der Meulen6 oktober 2017 om 15:57

    Marleen, het is altijd weer genieten en inspirerend om jouw creaties te bewonderen en ideeën en tips op te doen. Ik volg jouw creaties al een tijd via Facebook en Marianne Design. Ook jouw blog kwam ik vaker tegen. Nu vanmiddag officieel volger geworden van jouw blog. Je hebt er weer een enthousiaste volger bij en ik zie uit naar je volgende creatie. Doe ook graag mee met deze Candy. Echt een geweldig hobbypakket! Op naar de 1000 volgers.

    Groetjes, Minke

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Gaaf! Het is gelukt :-)!
    Gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Sonja op den Brouw6 oktober 2017 om 16:11

    Nr 501, op naar de 600

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Eine schöne Action von ihnen. Und was ich gesehen habe , auch einen schönen Blog. LG Gisela

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Leuke candy ik doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Ik ben dus net volger geworden. wat leuk.
    Een heel mooi pakket verloot je. daar kun je hele mooie kaarten mee maken.
    Ik kijk er naar uit om meer van je blogs / kaarten te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Wat leuk om jouw volger te worden. En dan ook nog zo'n leuke prijsvraag erbij. Ik doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  79. ik had al eerder schitterende creaties gezien van jouw, maar ben nu ook eindelijk een echte volger van jouw blog. ik doe heel graag mee met de verloting van de deze geweldige candy

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Wat een leuke candy.
    Ik volg je al dus doe graag hier aan mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  81. WWoowww superleuke candy en proficiat
    met je 500 volgers , ik doe nog lekker mee .
    Groetjes van Epie

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen